Duktiga jag!

Dagens bravader som kan klassas som "Duktiga Jag":

Skola 9-15
Ringde praktikplatsen
Diskade
Gjorde ALLA 28 instuderingsuppgifter idag! Duktiga jag!

Sedan vill jag såklart berätta om min härliga helg!

Lördagen: Mötte upp min fina Peter inne i staden. Vi vandrade runt lite och sedan gick vi och lunchade :) Hur mysigt som helst! Sedan blev det lite handling på Hemköp, mys, matlagning, filmtittning (Shaun of the dead och Cube. Tummen upp för Cube!). Det slutade med att båda två somnade i soffan, jag i ena "hörnet" av soffan med Peter sovandes liggandes mot mig. Jag hatar att jag somnar, men anser det vara okej när min sötnos också somnar. Han skäller åtminstone inte på mig när jag somnar :)

Söndagen: Steg upp relativt tidigt för att vara vi två en söndagmorgon. Ofta är vi (åtminstone Peter) vaken ganska tidigt, men ligger och drar oss i sängen väldigt länge. En klassisk söndag, och det är ju för underbart när man slipper ligga i sängen ensam :) Så, det är faktiskt OK! Men vi klev upp, käkade lite frukost och sedan gick vi upp till Friskis och g y m m a d e  i en och en halv timme! Han hade ju som nyårslöfte att börja träna med mig. Är han inte underbar? Jag tyckte vi var riktigt duktiga, och vi hade kul (åtminstone jag), så som jag alltid har med honom. Vi bokade även in oss på ett introduktionspass så vi lär oss alla maskiner! Par-grejer for the win ;)

Efter passet tog vi lunch, och sedan kikade vi på KOPPS! och såklart I en annan del av Köping. Söndagsmyys och hemgång. Jag hatar hemgångarna.

Underbar & Älskad. Min Peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0