Dag 1

Dag 1 på det nya året! Fredag 1/1-10 (ser inte -10 väldigt konstigt ut?)

Eftersom vi somnade kring 4-tiden, sov vi väldigt länge. Det hade åtminstone varit det jag behövde. Nej, min sötis som aldrig kan sova länge på morgonen väckte mig kring nio-halv tio :) Fast jag är bara glad, då får jag ju njuta mer av tiden med honom! Och jag har ju dessutom sagt att han ska väcka mig, så jag antar att jag får skylla mig själv ;) Vi låg och drog oss i sängen fram till halv två. Då var det kanske dags att traska upp för lite frukost.

Vi hade en väldigt seg dag här hemma. Ingen orkade riktigt göra någonting. Vi åt pizza till middag och spelade därefter Sverige-spelet med mamma, Emil och Carro. Peter vann och jag kom två efter att ha legat sist hela spelet. Jag är inte så bra på frågesport :P (justja, kvällen när Peter kom hit så spelade vi Alias med Carro och Emil, fy bubblans vad skoj det var! Peter och jag spurtade om bror och hans tjej på sista omgången, så vi lyckades faktiskt vinna med 5 poäng! Heja oss!) . Emil sa något som fick alla att TOKskratta. Och med tanke på hur trött jag var, kan jag säga att spelkvällen frambringade en hel del skratt utöver det också!

Emil skulle läsa en fråga om en film, och läste något med: "...släpp FångArne lös, det är vår". Haha, har nog fan inte skrattat så hysteriskt på länge!

Kvällen avslutades med chips och småprat framför min svartvita TV på rummet med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0