Borttappad

Har suttit och packat ur resväskan från London. Snacka om att jag saknar Primark! Man handlar hur mycket som helst för nästan inga pengar alls! Accessoarer är toppen att handla där! Eller, allt egentligen! Kanske får ta och slänga upp lite bilder av min shopping :)

I alla fall så hade jag köpt en nyckelring var åt mamma och pappa. Åt mamma för att hon ville ha det, och åt pappa för att jag ville ge honom något också. Såklart så har pappas försvunnit :( Den som var så fin! Det var en sån fin London-taxi-bil. Så nu är jag sur. Eller kanske mer besviken över att jag inte hittar den och inte kan ge den till honom. Tror den hade passat bra :(

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej vad tråkigt..



Jo vi solade och badade varje dag :)

2010-01-22 @ 17:09:26
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0