Vilken helg :)

Ja, som alla andra dagar jag tillbringar med min sötnos, så blir det helt fantastiskt. Han med stort H. Tänk att jag fick en karl på köpet när jag skaffade lägenhet. Inte illa ;)

Jag ställde mig och bakade en kladdkaka på fredagkväll. Med alldeles för mycket florsocker lyckades jag skapa ett hjärta på kladdkakan. Den såg ganska aptitlig ut, och smeten var gudomlig. Dock smälte aldrig chokladen jag la uppepå, så, det såg väl ganska så knepigt ut även om det såg gott ut. Jag måste ju även tillägga att jag och köket inte riktigt funkar så bra ihop. Det mesta jag försöker ta mig för har jag höga ambitioner om, men jag misslyckas allt som oftast.

På lördagmorgon gick jag en härlig promenad, chillade hemma, fixade i ordning mig och fick sedan ett samtal från Peter. Snörvlig och dann, men klart jag ville träffa honom! :) Drog min kosing till Kortedala och tittade till Carolinas lägenhet - japp, den stod kvar! Kikade posten och kastade en morot (hihi). Sedan vandrade jag ned till min underbaring. Vi är ganska så duktiga på att sitta i soffan, så det blev det vi ägnade lördagen åt. Jag fick även en rolig Alla-Hjärtans-Dag-present; spelet "Kasta gris" (lite internt som inte skall förstås av alla enligt mig). Superglad (: En riktigt rolig grej! Mycket trevligare än allt annat gulligt tycker jag :) Jag är inte så mycket för Alla hjärtans dag, även om jag själv lyckades ganska bra i år med att fixa och dona :)

Vi lagade en god middag - fläskfilé, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd. Kladdkaka till efterrätt. Och lite godis på det :) Längesedan det var så gott med godis! Melodifestivalen ratades - vem är det egentligen som tagit ut bidragen? Dum & Dummare på det gjorde dock saken mycket bättre.


Söndagmorgon. Tanken var att jag skulle kila upp till gymmet. Men jag orkade inte. Vi åt lite kladdis till frukost (haha). Det får jag nog ändå kalla en riktig söndagsfrukost a la Alla hjärtans dag :) Det blev rester till middag. Slöande framför TVn. Lite Köping. Och till slut sötnosens presenter. Jag tror det blev bra. Det blir nog ett romantiskt år för båda två i alla fall :)

Alla smaskiga och söta detaljer utelämnas, dom känslorna är bara mina! :)

Jag har den finaste! Bäst på alla sätt och vis :)
♥ dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0