OS-repris

Sitter och kikar på OS-reprisen och Anja Pärson.
Hennes bronsmedalj igår måste verkligen ha varit värt GULD!

Usch jag sitter och får tårar i ögonen, fy bubblan så värd hon är det.
Fånigt av mig, men jag blir lite tagen :)


Har varit iväg på ett litet M-jympapass. Himlans skönt. Jag hoppas att ledaren var hon som har ordinarie passet, för det var riktigt, riktigt bra! :) Nu har jag diskat och ätit lite lunch. Och nu snart inleder jag mitt sista (peppar peppar!!) tentaplugg!!! Det kommer vara en enorm känsla när man förhoppningsvis får veta att man klarat sista tentan!!! Det är INTE läge att få sin första omtenta nu!


Fredag. Funderar över vad som kan tänkas hända ikväll? Antingen blir det som de senaste fredagarna, bara allmänt slöööeri framför TVn och en väldigt tidig kväll, eller så kanske jag får träffa min sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0