Musten gick ur mig...

Att lämna arbetsplatsen 19.15 är ingen höjdare, samtidigt som jag faktiskt kan tycka att det är ganska chill. När klockan slog 17 och mörkret börjat lägga sig, blev jag helt plötsligt väldigt, väldigt trött. När jag kom innanför dörren klockan 20 efter en promenad hem och lite handling, så dog jag i soffan... Pratade med min dröm i en halvtimme, drack en smoothie och nu är det Kniven mot Strupen på TVn. Jag är trött.

När jag gick från affären gick handtagen sönder på min påse. Typiskt. Blev till att bära påsen undertill. När jag kom till postlådan hade jag fått båda min paket. Ett från Adlibris, och ett annat som är lite hemligt. Äntligen fått mina böcker :) Nu ska jag bara ta tag i min stackars "Snabba Cash", och därefter ska jag läsa någon av dessa nya fräschingar. Längtar på så sätt tills man börjar jobba så man kan sätta sig i soffan efter en tung dag på kliniken och bara ta sig in i bokens värld. Nu har man inte riktigt tiden. Men, jag var duktig när jag började läsa "Snabba Cash", nu har den glömts av lite. Men det brukar gå snabbt att komma in i boken igen som tur är.

När jag sedan i alla fall tagit mig upp med allt jag hade med mig, så lossnade knappen på min jacka. Det blir till att sy då...

Imorgon ska jag försöka (läs: Jag Ska) ta mig till Friskis på Västra Hamngatan för ett medeljympapass klockan 10. (Ja, jag är ledig imorgon). Det blir en tidig kväll ikväll så jag dels återhämtar mig och dels orkar ta mig upp för att träna lite. Det var oerhört längesedan jag gick på ett pass, har ju numera börjat gymma så passen har kommit lite i skymundan. Det ska bli fruktansvärt skönt att köra ett rent konditionspass (som dock ändå innehåller 3 styrkedelar).

Hoppas vädret blir lika vackert som idag. Solen har verkligen börjat värma nu. Min termometer visar 11.5 minus. Jag älskart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0