Motivationsfaktorer?

Som jag skrev innan så drar förhoppningsvis sista tentaplugget igång NU.
Motivationen har aldrig varit så låg!
Någon som kan stapla upp lite härliga motivationsfaktorer åt mig? Så jag orkar plugga!

Jag trodde aldrig jag skulle säga att jag var skolless, jag har alltid älskat skolan, men FY, nu vill jag bara därifrån! Kanske för att det just nu står stilla i kunskapsbildningen? Det känns inte som det går framåt. Mycket är ren repetition, I don't like. Jag gillar nya utmaningar, och skolan ger mig inga just nu! Det är bara att inse att jag aldrig kommer kunna hålla på med en sak hela livet.
Jag kan verkligen inte se mig själv stampa som tandhygienist från det att jag är 22 till att jag går i pension vid 65. Med lite enkel matematik kan man snabbt komma fram till att det är 43 år! 43 år!?

Så jag säger nog som så istället:
NU börjar sista tentaplugget av dessa 3 år på tandhygienistutbildningen!
Vem vet vad nästkommande tenta kommer handla om?


Men det viktigaste: Det här yrket är så jääädra kul!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vet inte om jag svarade när du frågade hur stort huset är. Det är 133kvm med källaren. Men den är inredd och fungerar som 2 sovrum :)

2010-02-19 @ 15:13:07
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0