Middagsdags

Ja, nu har jag kommit hem och slagit ned arslet i soffan. Det är lite märkligt att sluta klockan 19, men på något sätt är det riktigt skönt också! Sitter och njuter av "middagen". En apelsin och en banansmoothie. Kan inte med att vräka i mig en riktig middag när jag strax ska gå och lägga mig. För imorgon börjar jag minsann tidigt.

Har gått och hållit på att klia sönder mig själv idag. Jag blir TOKIG! Vad är det för jävla fel på mig? Håller på att få nåt jävla bryt på att jag inte fått se normal ut på nästan 5 månader! Hoppas fanimej att hudläkaren kan tala om för mig vad det är för fel så jag kan få se normal ut! Halsduken är uppdragen över näsan, handen åker lätt upp framför munnen, munskyddet sitter på mer än nödvändigt på "jobbet". Jag kliar mig på halsen, det svider, jag är röd, folk undrar vad tusan jag gjort! GAH! Gör mig normal igen :(

Idag fick jag uppleva min totala ringrostighet. Det gick bra vid den första patienten när jag fick polera, flossa och F-lacka, men när jag skulle ha en undersökning själv. Jaa, vad ska jag säga? Tösen tittade på mig som om jag kom från Mars. Sämre kan det nog inte gå. Men, jag får väl helt enkelt lita på både min TH och min älskling. Jag kan det här, jag är bara ringrostig, och vilken rutinerad som helst blir förvirrad av att hamna i en ny miljö! (därmed verkligen inte sagt att det är jag som är rutinerad, utan min TH).

Det finns SÅ många intressanta patienter så jag vet katten inte vilka jag ska välja till mina patientfall!

Kommentarer
Postat av: Frida

En fråga, smörjer du in dig efter varje gång du duschar? Det låter som mig och jag får torreksem om jag inte smörjer :)

2010-02-16 @ 08:20:29
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0