Måndag och ny vecka!

En väckarklocka som ringer klockan 06.00 en morgon då jag börjar 12.30 är inget att föredra. Då jag slipper sova ensam om natten, är det dock värt varenda trötthetskänsla! Att dessutom få vakna upp bredvid den man älskar - oslagbart. Ännu bättre hade det varit om det varit söndag, så jag hade fått somna om och vakna upp om någon timme. Men veckan började bra i alla fall! :)

I sista sekunden bestämde jag mig dessutom att gå upp till gymmet istället för att åka hem och sova en stund till. Sagt och gjort. Inte varje dag man är redo för träning klockan kvart i 8 på morgonen. Det var alldeles tomt i gymmet så när som på 2 andra tappra kämpar. Jag tog mig igenom mitt upplagda schema, ökade vikten på nästan samtliga övningar, utövade 3 övningar utöver de jag har uppskrivna, och avslutade med lite skön stretching. Att jag dessutom vågade gymma själv, boostade mitt självförtroende. Jag tycker alltid man känner sig så fånig på gymmet. Uttittad. Men varför bry sig egentligen?

Klockan 9 var jag färdigträning, färdigduschad och påväg till spårvagnen. Nu sitter jag här och ska få i mig en god frukost/lunch innan jag drar iväg till "jobbet" (läs: praktiken). Måste nog ändå påstå att min tandhygienists schema är gudomligt. Två sena dagar, två tidiga och en ledig dag. Vilken dröm...


Just det! Jag glömde ju! Jag fick ett finfint usb-minne med bilder sedan Oktoberfesten och Nyårshelgen av min sötnos igår också! Ett minne det står mkmedia på. Me like! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0