Lugn hemmakväll

En lugn hemmakväll kan man lugnt säga att det blev idag.
Blev ju så otroligt sugen på en stor godispåse, men tog det jag hade hemma istället och dukade upp med lite brieost, fetaost, apelsin, choklad och nötter. Och inte att förglömma tog jag fram ett vinglas och en flaska vatten. Vem sa att man inte kan dricka vatten ur ett vinglas? Inte lika gott som vin, men det kändes mycket mysigare än att halsa vatten ur flaskan.

Jag har nyss klickat hem tre böcker. Lite farligt det där med nätshopping, det går på något sätt mycket snabbare än shopping ute i affärerna, så enkelt, så smidigt och så bekvämt.

Har tänkt länge nu att jag ska läsa A walk to remember, och nu är den hemklickad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för allt hjärtat! =)

2010-02-06 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0