Lite effektivitet i alla fall

Jag släpade ut mig på en promenad. Riktigt skönt om jag måste vara uppriktig, även om jag tyckte det var riktigt segt idag. Ingen musik i öronen, blåst och bara halvskottade gångvägar.

Har tvättat fyra maskiner tvätt också. Det låter lite, men med tanke på att det endast finns en tvättmaskin här, varav en tvätt går på 65 min, så tycker i alla fall jag att det är bra gjort.

Sängen är nybäddad - eller den ska bli i alla fall...

Maten håller på att tillagas i ugnen. Det blir något hopkok som jag hoppas blir bra. Jag har redan ätit middag så det är skönt att kunna göra annat och laga mat samtidigt, och dessutom inte vara hungrig.

Nu sitter jag och äter en 86%-ig choklad och dricker vatten i soffan framför Biggest Loser. Dom är fantastiska!

Förresten så är det ju hur mycket bra som helst på TV just ikväll! Andra Avenyn, GE-galan, Vinterspelen, Lyxfällan osv. Vad ska man välja att se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0