Listor!

Mitt liv består just nu i en lång rad listor över "att-göra". Utan listorna sitter jag bara på soffan och gör ingenting. Bristen på energi har verkligen kommit vid fel tidpunkt! Jag hoppas som sagt att den skall infinna sig åter snart igen! Men tills dess får jag fortsätta bocka av saker på listan...


Träningsvärk i armarna. I like. Efter en halvtimme ute i snöovädret igår (jaa, igår kan dom faktiskt få kalla det snöoväder) kom jag äntligen på en buss. Förseningar utan dess like. Tog mig därefter ganska smärtfritt ut till Kortedala där det blev ett ganska så bra träningspass med my love! Sjukligt bra att ha någon att träna med :) Det skadar ju inte att det är en person som får en att bubbla av lycka och skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0