Jahaja. Lillördag.

Träningen kändes bra igår. Känner mig fortfarande ganska uttittad, men det går väl över :) Min tanke var att vara hemma klockan nio igen för att komma i säng tidigt, men... jag råkade fastna hos min älskling och kom inte hem förrän 23. Var totalt död imorse när klockan ringde 05.15.

Dagen som sådan har varit bra. Har haft en del intressanta patienter idag med, och allt flyter på. Det är en hel rad tokiga berättelser man får höra på lunchen och rasterna. I like.

Nu tänker jag försöka tvinga mig själv att gå en promenad. Ska starta en ny tvättmaskin, hänga upp det som är blött och sedan gå ut en sväng, trots min trötthet. Kanske vaknar till liv efter promenaden så jag kan fixa och dona i lägenheten efter det. Vem vet?


Och så vill jag avsluta med att säga ett STORT GRATTIS till Marre som fått JOBB!!! GRATTIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0