Hjärtat!

Johanna <3


Lördag. Jag tog ännu en alldeles för lång sovmorgon. Vaknade och var rätt pigg kring 8, men vad katten ska jag göra klockan 8 på morgonen? Gå en promenad, men idag kände jag inte för det. Så, jag somnade om och vaknade halv tio. Well, det är lördag så det får väl anses vara ok :)

Det finns nog bara en sak som fungerar mot min orkeslöshet: The Baseballs! Så fort jag slår på den skivan så spritter det i hela kroppen! :) Ni som missat dom måste verkligen lyssna på dom! Jag har till och med fått mamma och pappa att köpa skivan och digga dom ;)



Här är ett par av mina glasögon. Jag börjar trivas :)
Tandhygienist javisst! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad fin du är i dom! Passar toppen! :D

2010-02-08 @ 01:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0