Friday, I'm in love

Fredagen började på bästa sätt (näst bästa i alla fall). Ett träningspass på Friskis. Riktigt, riktigt skönt och välförtjänt! Tur att ledaren bara var vikarie, för det var inte det roligaste passet jag varit på men. Såå skönt i alla fall! Den här veckan har jag lyckats vara väldigt aktiv faktiskt :)

Pappa skulle ha opererat sitt knä idag, men när jag ringde hem för att prata med mamma om hur det gått så var det pappa som jag fick på andra sidan luren. Jaha, hade det gått så snabbt tänkte jag, men det hade inte blivit någon operation eftersom det kommit in 5 akuta fall inatt. Så.. Han får vänta till 25:e istället. Hoppas det blir av då så han slipper sitt onda!

Pratade med hela familjen idag :) Både pappa, Emil och mamma :) Det var härligt. Man har lite hemlängtan måste jag säga. Jag hoppas på att kunna åka hem i påsk i alla fall...

Nu har klockan redan hunnit bli halv fyra, jisses vad tiden går! Jag än så länge bara lyckats pricka av fyra saker på min "att-göra-lista". Bara 10 saker kvar att hinna med då! Men med lite mysig Calle Kristiansson-musik i högtalarna på hög volym så ska väl inte det vara några problems ;)



Haha, är den inte underbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0