EfterGym

Klockan ringde inte som tänkt imorse. Fick bli en snabbfrukost och sedan en tripp in till staden. Ett gympass på Friskis på Västra hamngatan. Det funkade, men fan vilket kasst gym i jämförelse med det som ligger ute i Kortedala! Dystert och gamla maskiner, nä, det är lugnt värt att träna ute i Kortedala. Nog för att sällskapet av min karl är motivation som hette duga, men det är t.o.m. värt att åka ut dit för att träna själv!

Nu ska det i alla fall bli lunch innan jag ska iväg till Selmakliniken. Undra vad det händer för spännande idag? Igår hade jag sista patienten. Det gick suveränt. En störtskön 18-årig tjej. Äntligen kändes det som att jaa, men klart jag kan det här! :)

SeeYouLaterAlligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0