Chili i ögat

Det blev ett träningspass på gymmet igårkväll. Väldans skönt.

Sov i Kortedala. Fick mig en ordentlig sovmorgon :)
Diskade.
Sedan åkte jag till Biblio. Hittade inte det jag sökte.
Sedan dess har jag i princip suttit på arslet och inte gjort något alls.
Har lyckats laga mat - en supergod köttfärssås (därav chili i ögat). Men inte mer än så.
Vet inte riktigt vad det är med mig och fredagar...

Måste berätta om glasögonen!
När jag öppnade brevlådan när jag kom hem, såg jag att mina glasögon kommit!
Så nu äger jag 3 par så jag kan variera lite.
Tycker att jag gjort ett fantastiskt köp!
3 par glasögon för 1250 kr! "Inte illa pinkat" som Christina sa.
För den summan hittade jag inte ens ett par bågar inne på Synoptik.
Jag är nöjd!!


Ikväll hade jag velat ha: En fet godispåse, en flaska rött och en bra film.
Det enda jag har är en bra film.
Systemet i Nordstan är öppet till 20, Netto stänger 21.
Men...Tycker nog det är lite alkoholistvarning på att skynda dit och handla.
Godispåsen då? Njaaaaa... Vi får allt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0