Avtrubbad.

Dagen började på bästa tänkbara sätt. Frukost på Condeco med Carro. Lite C-uppsatsplaner har satts i verket, 17 maj börjar faktiskt närma sig med stormsteg... Vi har hittills bara en intresserad av över 100 tillfrågade försöksdeltagare, det bådar inte gott. Bara tanken på C-uppsatsen ger mig magsår! Har vi tagit oss vatten över huvudet?


Jag har i alla fall lämnat ut informationsblad till 22 barn idag. Till. På den andra förskolan jag gick till fick jag inte ens berätta varför jag kom dit, hon stängde dörren och sen gick jag. Därefter traskade jag lomörat hem. Nya tag imorgon? Yes sir...


Nu sitter jag pladask i soffan. Tröttare än någonsin. Ovanligt? Nej. Ska försöka besvara de fyra instuderingsuppgifterna jag har kvar. Sedan får vi se vad som hittas på. Ringa förskolor måntro? Inte pepp, inte pepp.

Det var det, det. Träning ikväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0