Hösten kom med stormsteg

Ja, jag kan inte säga det för få gånger, men hösten kom i en handvändning.

Efter festen i Hårte, vilken var en varm och ljummen och härlig sommarkväll, slog det plötsligt om på söndagen. Hösten hade knackat på dörren.

Hade hoppats på att Uddevalla och västkusten skulle bjuda på lite värme innan hösten knackade på här nere också, men tji fick jag. Det är kyligt ute.

Fick ett sms av min älskling imorse när han landat på Kreta. De hade haft 0-gradigt uppe i Sthlm när de körde ut till flygplatsen. När de landade på Kreta var det över 35 grader. Snacka om chock!

Har förövigt tänkt att bloggens design skall uppdateras snart. Av Peter. Men det vet han inte om än! Hihi.

Lyckades göra färdigt den tredje maträtten förut, så nu har jag mat i några dagar :) Har även betalat räkningar, diskat, köpt vinterdäck, och nu har jag alltså tid över!?


Som sagt... Imorgon är det ny vecka, snart ny månad (redan inne i september snart!) och mitt nya liv börjar. Vi får se hur det blir med det :)

Funderar på om man ska ta sig en dusch, göra en hårinpackning och sätta sig framför Irene Huss kl. 21 (även om jag sett alla Irene Huss redan...) med ett sista glas vin (som jag lyckades skrapa fram ur baginboxen som funnits i kylen ett bra tag). Ladda inför jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0