Carpe Diem

Fånga dagen

Jag börjar inse att jag är riktigt lat. Det ska bannemig bli ändring på detta nu. Hela sommaren har verkligen varit lat, förutom några joggingturer i skogen med mamma, vilka visserligen har varit riktigt tuffa.

Jag var ju så himla duktig ett tag. Vad hände?

Dags att ta tag i dagarna. En gång för alla. Jag ska aldrig hamna i det träsket igen. Ja, jag lovar.



Nu har jag lagat två maträtter, och väntar på att köttfärsen ska tina så jag kan laga den tredje. Som jag älskar att ha en frys! Helt galet att jag klarat mig med ett litet jävla frysfack. Shit. Aldrig mer! Förrn kommer jag köpa mig en egen frys. Förstå vilka sänkta matkostnader man har när man kan frysa in saker och köpa i storpack. Herrejösses.



Kanske är dags att ta tag i räkningarna också, eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0