"Vilken härlig dialekt du har.."

Hjällbo. Öde, mångkulturellt och stressande en fredag morgon. Jag hittade, och lyckades. Det gick bra, dom var supertrevliga, och det är ett riktigt bra alternativ! Jag lever på den beröm jag fick om brevet och om att jag åstadkommit mycket för att bara vara 22. Självkänslan strömmar genom kroppen - jag kan lyckas bara jag vill! Att sälja sig är lätt när andra är trevliga - jag fick bra vibrationer!

Ett lyckat C-uppsats-om-försök resulterade i mycket fina kurvor - jaa, pH-kurvor det vill säga. Mina skall jag finslipa! Resultat, Diskussion, Thanks, Abstract kvar. Något jag glömt?

En kväll i lugnet. Ett misslyckat försök till patientfallsskrivning. Men vad gör det? Det är fredag. Fredagsmys. Vin och brända popcorn. Fallen hinner jag med imorgon. Eller?

























Klockan tickar iväg mot 22. En bok och en säng är en bra kombination. Nyss påbörjat Kajsa Ingemarsson - På det fjärde ska det ske. Bästa svenska författaren. LÄS!




Eventuella felstavningar skylls ikväll på vinet.

Tänker på dig hjärtat, och jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0