Tillbaka på brottsplatsen

Nu sitter jag och skriver hemifrån Timrå. Här är det massa snö kvar, det känns lite konstigt när man väl vant sig vid att snön har försvunnit. Det har åtminstone blivit vår här, men än är det långt till all snö har försvunnit i denna del av Sverige.

Tågresan gick smidigt, men ack så trött jag var när jag kom hem. Har hittills hunnit med att mysa framför TVn, ätit mammas gomiddag, sovit som en gud, gått en långpromenad med mamma och besökt mormor :)

Nu har jag nyss öppnat datorn. Jag tänkte vara lite effektiv och försöka få pluggat lite. Kanske kan jag skriva åtminstone EN rad på mina fallpresentationer och C-uppsatsen. Det skulle vara en bedrift.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0