Söndagspromenad och tussilago

Söndagen bjöd på en promenad med mamma och Anna. Vi gick "Pistolen", och oj vilket himlans härligt väder! :) Älskar när solen tittar fram. Vi såg de första tussilagorna för i år - Nu är det vår!

Promenaden följdes av ett besök av mormor och morfar. De ville uppvakta mig innan jag åker tillbaka till Göteborg. Jag kommer som sagt inte vara hemma på min födelsedag. För första gången. Det kommer kännas märkligt. Nåja, det ska väl gå det med. Vi fikade lite, och därefter for mamma och jag ned till farmor och farfar och hälsade på en sväng. Farfar tynar verkligen bort, men det är ändå skönt att se att humorn och humöret är det inget fel på, men ojojoj så gammal han blivit. :( 14 kg har han tappat, och han har aldrig varit stor. Jag tycker inte om när dom blivit så gamla!

Hem, lagade mat - mamma gjorde kalops och steksill. Åt. Steksill är så jädrans gott! :) Lite kaffe och surr på det, och sedan väntade Wallander. Både mamma och jag somnade i soffan 10 minuter innan filmen var slut. Kanske påverkade vinet? Kanske inte? Well well. Somnade som en stock i sängen sedan. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0