Solen

Det var på tiden att solen kom fram, man hade ju nästan glömt av hur den såg ut..



Jag hade en trevlig kväll hos Plommonblomman igårkväll, men ost, kex och frukt. Jag fick dessvärre hoppa över vinet då jag inte hade någon skjuts. Men vad gör det? Cola i vinglas kändes lyxigt det med! ;) Klockan halv tre var jag hemma, och då hade inte mammsen kommit hem från dansen ännu, och brorsan var fortfarande på jobbet. Låg vaken en stund och hörde en bil brumma utanför. Det var mamma :) Vi snackade lite innan vi gick och la oss vid 3-snåret, himlans nice :)

Idag har mamma och jag varit på bolaget en snabbis. Jag köpte en flaska rött till ikväll. Sedan har vi fyndat böcker på Fyndlagret - standard numera :)

Ikväll blir det första grillningen hos familjen Marklund! Mumma!

Och senare ikväll blir det tjejkväll hemma hos Emma! Det blir himla trevligt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0