Sista dagen i Timrå för den här gången

Ja, nu sitter jag återigen på tåget som skall ta mig ned till Göteborg igen. Dagen har inbringat en fika i Sundsvall med Emma och Isa. Det var riktigt trevligt och det lättade upp min dag :) Tack sötnosar! Kommer såklart saknar er, och alla andra, oerhört mycket! Men sommaren närmar sig!

Sedan var det bara packning, kaffe och mammas gomat kvar. Och sedan fick vi bege oss mot tåget, och här är jag nu.

Den här vistelsen har om möjligt gått snabbare än någonsin. Jag tyckte jag kom hem igår. Ogilla. Tur att det på torsdag bara är 7 veckor kvar innan familjen kommer ned till mig i Göteborg :) Herregud, 7 veckor, det är ingenting! Och då tar jag min examen på fredagen. 4 juni. Sjukt. Sedan åker jag med familjen upp till Timrå igen, så det kommer ju gå snabbt såklart :)

Har haft det underbart hemma i alla fall! :) Som alltid!


Intervju på onsdag och fredag :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0