Semla & fint sällskap

Igår stack jag iväg och jympade med mamma! Svettigt och jobbigt, men ack så skönt! Jag älskar att träna, det har verkligen blivit en stor del i livet. And I love it!

Efter träningen kom Hjortan ned och så tog vi räcern till Finsta och Elin. Där bjöds det på semla och kaffe. Hihi. Skitmysigt! Vi surrade till klockan var 1, då tänkte vi att vi skulle låta Elin sova som skulle upp klockan 04.30 ;) haha.




Idag råkade jag somna om efter att klockan ringde. Vaknde 11.20 av Hjortans sms. Jag kan inte minnas när jag klev upp den tiden senast, och jag kan inte säga att det var speciellt skönt heller, men kroppen kanske behövde det trots allt?

Hon hämtade upp mig med Volvon, och så brummade vi ned till ETIC och tog oss igenom ett rejält gympass. Vi avslutade vår härliga dag med en sallad på Royal - jaa, Hjort, det var den godaste salladen ever, jag håller med ;)


Resten av eftermiddagen har jag tillbringat i köket. Diskat och lagat mat. Och kvällen lär avslutas med lite skrivande samt Grey's Anatomy om inte tv:n redan är ockuperad :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack. Idag mår jag bra. Ska jobba iaf :)

2010-04-08 @ 09:20:04
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0