Patientfall...

Idag har Carolina och jag försökt skriva lite på C-uppsatsen. Vi skrev inte ett ord, vi diskuterade mest :) Men det gav nog en del, så vi vet att vi är på rätt spår och vet hur vi ska fortsätta med resultatdelen. Båda två KRÄKS snart av denna C-uppsats! Vi har även suttit och kikat på lite resor, det är ju himlans lockande!

Nu sitter jag i lägenheten. Försökte ringa ett samtal, men fick inget svar. Frågan är om man ska prova ringa igen, eller vänta på att bli uppringd?

Nu ska jag dra igång med patientfallsdiskussionerna på riktigt, så jag kan få dom överstökade! Jag som tyckte det var drygt nog att skriva ETT patientfall förut, nu är det två som gäller... Wish me luck!



Morgondagens agenda:
o Hjällbo
o Ringa några viktiga samtal
o Ett omtagningsförsök till C-uppsatsen
o Ett ordentligt försök till att påbörja resultat/diskussion till C-uppsatsen
o En ordentlig ansats till att skriva klart patientfallen
o Fredagsmys, vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0