Orkade inte gå

När klockan närmade sig 20.00 fick jag för mig att jag skulle ut och röra på mig. Jag kände att jag inte orkade gå, så jag tog mig en lätt joggingtur istället. Väldigt skönt. Men attans - det är ganska så kallt ute. Min termometer visar 2 plusgrader. Är det inte slutet av april nästa vecka liksom?


Känner att jag fått något gjort ikväll i alla fall. Keep up the good work, så ska det nog lösa sig.


Imorgon blir det att uträtta lite ärenden. Skulle behöva åka till skolan för att hämta mina inneskor - som jag såklart inte hade en tanke på att ta med mig idag - eftersom jag behöver dom till veckan. När jag ändå är där ute, tänkte jag passa på att gå på biblioteket och skaffa fram tre artiklar vi behöver till vår C-uppsats. Skulle även behöver ringa några telefonsamtal - ganska viktiga sådana. Och efter 12.30 någon gång har jag och Carolina möte på Centralen! Hon den lyckosten åker till Stockholm i helgen! Jag hoppas hon får finväder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0