Onsdag - en händelserik dag!

Onsdag 2010-04-14.

Började dagen med en latte, en bok och en tågresa till Uddevalla. Vandrade i lite affärer tills klockan blev strax innan halv elva, och då gick jag upp för trappan med ett minst sagt bultande hjärta! En halvtimme senare kom jag ut därifrån och kan nog inte riktigt än förstå att det är sant. Jag kommer börja jobba i Uddevalla, dom vill att jag börjar hos dom! :)) Lyckan var total!

Sedan mötte jag Jennifer. Vi vandrade först runt i lite affärer, sedan visade hon mig några väldigt fina ställen i Uddevalla - vilken sommarstad! Vi gick sedan till Cactuz och käkade varsin sallad, riktigt mumsigt. Avslutningsvis satte vi oss i "båthamnen" med varsitt att dricka, och bara njöt i solen och pratade massa strunt :) Sjukligt underbart! Jag är såld på staden, det är grymt mysigt! Och hade en jädra mysig dag med Jennifer!

Jag tog 16-tåget därifrån, och mötte upp min älskling vid 17.30 vid Valhallabadet. Där fikade vi varsin macka, och sedan spelade vi 3 serier bowling. Jag förlorade minsann, men det var nog rättvist med tanke på att jag slog honom på biljarden sist :) Men jag ska ha revansch! Vi bestämde oss snabbt för att ta oss varsin öl, så det blev en öl på Citykebaben. Öl och vår/sommar hör så bra ihop! Sedan föll hungern på kring 20-tiden, så vi avslutade kvällen på Ching palace och varsin kinabuffé. Sjukligt mysig och underbar kväll! :)

Så, summan av kardemumman = En heeelt fantastisk dag som innehöll det bästa av det bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0