Memento

Lördagskvällen bjöd på en kär återträff med mina sötnosar. Vi samlades hos Hjortis - jag, Elin, Malin och Isa - och blev bjudna på grekiskt med tillhörande dressing och sallad och ett glas rött. Oerhört god mat! (Recept önskas) Det blev massa surr, allt från skvaller till djupa samtal. Dricka, popcorn och efterrätt - bär med vit choklad i ugn (gino?) och glass, och inte att förglömma en kopp kaffe. Kvällen hos Hjortis avslutades med dans och uppladdning inför utgång. Otroligt trevlig förfest! :)

Vi skakade loss inne på Memento, efter att ha fått rekommendationer från garderobiären - min bror. Ett trevligt ställe med bra musik på dansgolvet. Kanske en smula för många 40-plusare, men vad gör det? Med mitt sällskap kunde jag inte få annat än kul! Och det hade jag! Riktigt, riktigt kul!

Tack! Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0