Kaffet är studentens bästa vän!

Ja, vad säger ni? Vad gjorde man utan kaffet?


Jag undrar varför man har sån otroligt låg motivationsnivå när man vet att det är så himla kort tid kvar? Borde inte motivationen vara på topp så man bara gör klart allt i ett nafs och kan chilla resten av universitetstiden? Har lyckats knåpa ihop 16 artiklar om karies och erosioner, jag hoppas jag kan utnyttja ALLA, så jag slipper leta fler om jag inte behöver. Har en del artiklar sedan innan som jag kanske kan använda... Jag hoppas på det åtminstone.

Kan ni inte berätta om vad ni har för er istället?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sitter och inväntar jobbet ;) Vet inte om det är så mycket roligare.

2010-04-09 @ 10:12:18
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0