Huvudvärk från en annan planet

Hade en mycket trevlig kväll igår hemma hos Carolina. Tack för det darling! :)

Idag är det söndag. Klockan är halv ett. För två timmar sedan vaknade jag med en huvudvärk som var från en annan planet. Jädrans vad huvudet bultar. Ja, nog för att jag drack vin igår, men 2 glas ska väl inte kunna orsaka en sådan huvudvärk? Vinhuvudvärk? Jojagtackar, men jag tror att min minst sagt konstiga förkylning bidrar ganska mycket till det, speciellt när jag vaknat med huvudvärk varje dag denna vecka. Har även hostat som 17 inatt. Störd sömn.

Ikväll kommer mitt hjärta tillbaka till Göteborg! Det gillas!


Nu ska jag slutföra mina patientfall. Wish me luck! (Hoppas på att bli klar väldigt snabbt så jag kan städa och sätta mig och läsa ikväll...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0