Det tar sig sa mordbrännarn!

Ja, min andra diskussion till patientfallen börjar ta form. Det har aldrig känts så tungt förut, men det måste vara för att man ska skriva två fall som det känns så jobbigt. Eller? Och slutet är nära, det späder nog på.

Hemskt orolig för att innehållet inte är bra, samt att diskussionsdelarna är alldeles för korta och ointressanta. Men vet ni? Snart orkar jag inte bry mig mer!

Vill bara ha ut min legitimation, komma bort från Odontologen och börja jobba! Trodde aldrig att jag skulle kunna bli skolless, men det är ett faktum! Jag hoppas det är för man är på sluttampen, samt att vi har en ragata till allt-i-allo. En varg i fårakläder, the devil in disguise. Hon går inte ens att beskriva, hon måste upplevas. Eller vänta, hon frambringar bara agg, så jag hoppas ni slipper det!


Livet tar nya vändningar - och jag gillar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0