Då var det gjort!

Ja, nu är mina patientfall äntligen inskickade!! Även utvärderingen samt det man skulle skriva om kliniken man varit på. Gud så skönt! Nu kan man släppa det ett tag! Imorgon tar vi nya tag och påbörjar resultat och diskussion på C-uppsatsen! Nu gäller det bannemig att sätta fart! MYCKET fart! På fredag är det 6 veckor till examen! Och det innebär att C-uppsatsen skall in mycket tidigare än så! Närmare bestämt om fyra veckor, helt jädrans galet!

Det som återstår i skolan är:

o Redovisning av patientfall
o Opponering av patientfall
o Säkerligen kompletteringar (p.g.a. the devil in disguise, remember?)
o Inlämning av C-uppsats
o Redovisning av C-uppsats
o Opponering av C-uppsats
o Säkerligen kompletteringar (p.g.a. the devil in disguise, again..)

Helt galet! HEEEELT GALET! Kan fasen inte förstå att jag snart står där, 22 år gammal, med en legitimation och 3-årig utbildning! Och ett jobb dessutom! Ibland får man lov att säga att man är stolt över sina prestationer. Och det kommer jag utan tvekan vara den 4 juni - på min examensdag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så skönt att du snart är klar och att det löste sig. Att du fick jobb. Så glad för din skull :)

2010-04-19 @ 22:20:46
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0