19-20 april

Gårdagen bjöd på skola och en efterföljande fika med Linn, Carro och Miguel på EspressoHouse i Vasa. Riktigt, riktigt trevligt måste jag säga! Det gav en sån där energikick man behöver såhär i sluttampen!

Kvällen bjöd på en kär återträff av en förkyld älskling. Han hade lagat gomat mitt hjärta, och så kikade vi såklart på Erik & Mackan :) Lite av vår grej, eller? En myyyskväll. Det var nästan tre veckor sedan jag sov där, så det var verkligen underbart att få ha honom bredvid sig i sängen :)

Dagen då? Den har varit lång minsann. Vaknade och var uppe en stund med Peter, sedan kröp jag ned i sängen igen. Tänkte ett tag vara vaken, men efter en minst sagt hostig natt, så tänkte jag att jag kunde få unna mig liiite lite sovtid till. Så fick det bli. Därefter frukost och en tripp upp till Carolina.

Vi "pluggade", tog en tripp med den lånade bilen till Willy:s och Ö&B, kikade på House, hon bjöd på asgod linssoppa och hembakt bröd och därefter började färden mot dagens mål: Borås. Vi tog oss dit, och överlevde trippen. Ett minst sagt växlande väder - sol, regn, hagel, snö. Anledningen till Boråsbesöket, var att både jag och Carro var kallad till arbetsintervju (jaa jag vet, men inga papper är skrivna och jag hade tackat ja till en intervju innan jag visste av U. Det är väl ok?). Så vi passade på att åka dit tillsammans :) Medan Carolina "grillades" satt jag kvar i bilen och läste på min bok. Därefter var det min tur. Det gick väl bra, dom var väldigt trevliga :) Vi avslutade vårt Boråsbesök med en middag på Max. Inte så gott som det brukar vara, bara sörjigt tyckte jag. Sedan väntade en nervös tripp tillbaka till Göteborg och ut till Majorna där vi skulle lämna bilen. Några få felkörningar, men vi lyckades till slut :) En minst sagt trevlig dag som tog musten ur oss båda skulle jag gissa på :)

Imorgon väntar skooola.. Jippiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0