Weekend

Ja, när klockan slog 16 idag bommade jag igen skollivet för denna vecka. Återkommer på tisdag!

Riktigt så skoj ska vi inte ha det, jag har en hel del plugg att göra, men jag behöver åtminstone inte kliva upp klockan 6 för att ta mig till skolan :)

Har nyss kommit in från en promenad. En mycket skön sådan! Nu ska jag ta och få i mig lite näring, och därefter ska jag ta mig en lång och härlig dusch! Funderar på om jag ska sprätta vinaren ikväll, men då lär jag kanske slockna med tanke på hur trött jag är nu.

Igår kom Carolina på den briljanta idén att vi skulle pluggfika på EspressoHouse. Jag nappar på allt sånt, mycket för att jag får träffa Carolina, SAMT att jag vet att hälften av tiden kommer spenderas till att bubbla om allt annat ;) Men LITE fick jag gjort i alla fall, även om jag, likväl som Carolina, har fullt upp med andra tankar.

Jag går på sparlåga. Förutom hjärnan då som tänker på många andra saker förutom plugg.

Vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0