Tentaperiod

Jaa. Tentan närmar sig. Och vad gör jag? Diskar. Städar. Plockar. Sitter vid datorn...

Jaa, jag har haft en låång och seg och jobbig dag. Jag har haft ganska mycket tid till övers för att plugga. Jag har dock bara varit rätt dålig på att ta tillvara på det.

Jag fick mig ett uppmuntrande samtal förut i alla fall :)

Dessutom är jag en lycklig människa som innehar en matchbiljett till lördagens hockey! Galet! (Jag kan ju inte bo i Göteborg under 3 års tid utan att ens sätta min fot i Scandinavium...).

Nu är det strax dags för sängen och lite läsning :) (Nej, inte Oral Medicin...)

Medan somliga skattar sig lyckliga och tillbringar tid i värmen på Rhodos, så får jag skatta mig lycklig till att tillbringa tid i kylan på hockeymatchen ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0