Summan av kardemumman!

Summan = En helt fantastisk helg! Jag hade gärna stannat tiden i kön till Kanonen.

# Liseberg, heldag, lördag
# Middag på restaurang
# TV-kväll
# IKEA
# Pizza
# Erik & Mackan
# En Sötsak på 2½ år vid namn Casper

Mer än så tänker jag inte skriva faktiskt. Det räcker för min del. Det skulle bli flera sidor långt om jag skulle berätta allt jag vill och inte vill berätta. Har haft en jättehärlig helg, nog den bästa på väldigt länge. Mhmm!

Nu har jag nyss kommit hem från en fika med Carolina. Vi har även lyxat till det med bio på en måndag. The Ugly Truth stod på menyn, och den får ett klart godkänt men inte så mycket mer. Den hade sin charm, men var väldigt förutsägbar. Men en riktig chickfilm, så, den gick hem hos mig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0