Spaceman

Jag förstår inte riktigt...

Jaha. Pluggdag var det ju sagt. Har inte ens tagit mig igenom ett häfte! Skandalöst! Suck... Omotiverad är nog bara förnamnet. Jag förståår inte varför ingenting vill fastna! Kanske för att det är så himla segt?

Jag gick ut på en promenad i alla fall. Som slutade i att jag sprang. En promenad förvandlades lätt till en löptur. Om en promenad är terapi så vettekatten vad jogging är. Det finns ju verkligen inget annat man tänker på än nuet när man är ute och joggar. Musiken och nuet. Jag gillar det. A lot. Dessutom känner man sig nöjd efteråt. Mer nöjd efter en promenad. Gött som attan var det i alla fall. Kämpade på i uppförsbackarna som nedförsbackarna. Tänk om pluggningen gått hälften så bra!?

Tio i tio. Dags att lägga sig i sängen och läsa igenom häftet om Orala Virusinfektioner. En del har gått in åtminstone, nu är det bara att försöka hålla kvar det i huvudet. Skall avsluta min kväll med att läsa min bok... Annars kommer jag verkligen drömma om hur Herpes Simplex typ I kommer invadera min kropp och ge mig Herpes Labialis! Ellet nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0