Rätt håll

Jamen idag har jag faktiskt börjat att känna igen mig själv. Tummen upp för det!

Jag tror att bergochdalbanan har nått sin botten och har vänt uppåt igen.

Igår somnade jag kring halv tio. Klev upp strax efter sex. Dödare än någonsin. Kändes som jag enbart hade sovit en enda timme. Det är kanske inte meningen att man ska vara trött när man sovit nästan nio timmar? Usch. I alla fall - Barntandvård idag. Hade en aaassöt bestämd liten dam idag! (En sådan skulle jag vilja ha - får man adoptera?). Hon gjorde mig lycklig! (Låter superfånigt I know, men det är sant!) Efter detta hade vi Gerodontologiföreläsning. Hur tråkigt som helst. Jag höll verkligen på att somna ett tag. Som tur var fick vi sluta en timme tidigare, så vid 3-tiden drog Carolina och jag till det nya Espresso Houset mellan Domkyrkan och Kungsportsplatsen. Supermysigt! Så, den latten gjorde verkligen underverk. Och fikat i övrigt med. Bästa fikan på väldigt länge, jag var verkligen mig själv igen! Därefter traskade vi in på Åhléns, där Carolina fick mig att öppna plånboken igen (illa, men det var ju ändå bra saker...).

En tripp hem, matlagning, en långprommis i jättesnabb takt, pluggning, diskning, fotboll och IDOL. Tänk vad mycket jag fått gjort? Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ned i min underbara säng!

Vad ska jag tro? Vad ska jag tänka? Vad ska jag tycka? Orkar jag? Saaay whaaat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0