Party down!

Ja för tusan, nu räcker det med fester för några veckor :)

Vi hade lite förfest, jag och brudarna, hos Charlie igår innan vi vandrade vidare mot partajandet. Efter en lång backe var vi sedan framme på festen. Där kom vi inklampandes - och det var endast killar där. Say what? Kände mig lite som en apa i en bur, men jag hade trevligt ändå. Blev genast på mycket bättre humör efter en stund :) Hade en himla trevlig kväll med brudarna och annat gott sällskap. Det blev dock i slutändan kanske aningen mycket rött utöver mina två Strongbow, så det blev en mycket tidig hemgång. (inte för det sagt att jag inte mådde bra, för det gjorde jag! ;) ). Charlie den snällingen följde med mig till bussen, där jag annars hade varit en ensam själ med busschaffisen - inte alltför trevligt!

Jag somnade senare i en mjuk och go soffa! Slocknade var ordet.

Är det inte konstigt att man alltid kan gå i högklackat när man är full? Eller så är det bara just det att man egentligen inte kan det, men man tänker inte så mycket...

Att åka hemöver dagen efter i samma utstyrsel som när man festade är något jag hatar. Och denna gången var det hemskt. Jag har nog aldrig känt mig så himlans uttittad! Har i alla fall uppdaterat min lista över sedda filmer (vilken inte alls är speciellt lång...). Shrek & Wall-E, baara "barnfilmer" för Ida :) Har i alla fall haft en mycket trevlig helg, på många punkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0