Oral Medicin del I

Ja. Äntligen har jag gjort del I av hundra (det är så det känns) av oral medicin.

Den lataste föreläsaren jag någonsin haft. Vid introduktionstimmen delade han ut en skiva, och lite information. På skivan ligger 8 stycken föreläsningar. Han har alltså spelat in sina föreläsningar på en skiva, och det enda han behöver göra är att lämna ut den, samt hålla i tentan - som förövrigt är muntlig. Jag vet inte, men borde det verkligen vara okej? Det finns EN hel dags inläsningstid utsatt, vilket jag tycker är alldeles för lite. Han har dessutom, generöst nog, lagt in två timmars frågestund en vecka innan tentan. Jag menar, what? Är inte direkt glad. Kursen blir inte mer intressant för att man har en otroligt lat föreläsare. Jag kan aldrig tänka mig att han fått bra kritik för denna kursen tidigare, då han gjort såhär i många år. Han kör nog bara på sitt race ändå, för det är det lättaste. Att han dessutom inte kan prata rent och inte så speciellt tydligt heller, gör ju inte att mitt humör är strålande. USCH. Ett stort USCH. Kalkon!

Det får bli fika sedan, annars kommer jag vara pissed hela dagen. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0