När tröttheten knackar på

Mm. Det är precis vad den gjort nu. Knackat på och dessutom klampat in.

Uträttade lite ärenden efter skolan. Duktig jag är. Fick nog av skolans dåliga kvalité, så jag rusade in på Elgiganten mellan bytet från vagnen till bussen, och köpte mig en svart bläckpatron. Till min förvåning kostade den bara 249 kr. På Internet stod det 300, och då brukar de dessutom vara ännu dyrare i affären. Så jag kan inte klaga! Sedan satte jag mig på bussen, som förövrigt hade full värme på där jag satt. Det riktigt brände på benen! Åkte till Selma och hämtade paketet från CDON (hatar förövrigt att de inte kan packa paketen så de går in i en lägenhetsbrevlåda...). Så nu var det gjort. Har även skrivit ut Oral Medicin nu, vilket jag då inte kunde göra igår.

Såå. Nu väntar tentaplugg. Dags att starta perkulatorn och få i sig lite kaffe. Jag har en mycket rolig kväll att se fram emot (ironin har nått sin topp...). Att karln dessutom är ohyggligt dryg, gör ju inte ämnet intressantare. Muntlig tenta är ingenting jag föredrar, men nog har jag varit med om värre saker jag klarat av.

Utvecklats som människa - jo jag tackar min utbildning för det! (Och allt som hör den till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0