Mer vaken än...

sovandes. Så kan man beskriva min natt. Min dag är snarare tvärtom.

Ja, jag har haft en alldeles förfärlig natt. Jag har varit vaken mer än jag sovit. Minns inte senast jag sov så fruktansvärt dåligt. Hade först väldigt svårt för att somna. Sedan har jag vaknat hitan och ditan, när jag väl vaknat har jag inte kunnat somna om, har legat vaken, vridit och vänt på mig etc. När klockan ringde kl 6.00 imorse, kan jag garantera att det kändes som jag aldrig somnat. Har även drömt en himla massa konstigt. Jag undrar varför? Men till skolan var det bara att pallra sig ändå...

Jag har haft en rätt skön dag i dag ändå. Patientbehandlingar hela dagen. Har även känt mig ovanligt trevlig faktiskt. Hade även två av mina favoritpatienter, så det gjorde väl inte dagen sämre. Dom är såå gooa en del av mina patienter. Bara en sådan sak som "OJ, har du klippt dig, gud så snyggt!" lättade upp min dag, både på em och fm då båda min patienter kommenterade detta. Det tycker jag är himla roligt, och väldigt uppskattat :) För dessutom, så är jag ju faktiskt väldigt nöjd med mitt hår :)

Efter en MASSA väntan på signeringar, avslutade jag dagen i CDI för att skriva ut lite Oral Medicin. Men vet ni vad? Jag har ju glömt - eller kanske förträngt - under sommaren att CDI ALDRIG fungerar när man väl behöver skriva ut. Fy tusan vad arg sådant gör mig! Jag trodde fortfarande att vi gick på ett universitet! Baah. Jag menar, all väntan hade ju inte direkt gjort mig på gott humör. Att lämna kliniken 16.20 är ingenting att föredra, när man framförallt sammanlagt har suttit och väntat i en timme... Samma visa på fm, så lunchen är lika med "Kasta i dig maten!".

Min jobbiga natt tog ut sin rätt när jag väl hamnade på vagnen och bussen. Nu är jag väl hemma och verkligen NOLL energi. Ska väl försöka få i mig lite mat, laga ny mat och jag överväger att dricka svart kaffe för att vakna. Jag har nämligen ingen mjölk hemma... Och Oral Medicin är ett faktum - det måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0