Målmedveten handling!

Yes minsann!

Jag ilade iväg till en 3-timmarsfika med Carolina. Det nya EspressoHouset är verkligen asmysigt. Aningen för hög ljudnivå, men I like it. Att sällskapet är astrevligt gör inte saken sämre ;D Vi pratar som vanligt om hittan och dittan. Dock aningen för mycket skola just idag! :)

Kring tjugo över åtta gav i upp och begav oss ut i Göteborgsvädret - regnet - till våra transportmedel. Kvart i nio var jag vid hållplatsen utanför mig, ilade in på Netto och handlade målmedvetet mina saker. Jag var inte ens där för sent! Och sedan ilade jag hem till mitt. Nio var jag hemma, galet bra gjort för att vara jag. Så därefter har jag plockat upp mina varor, diskat och betalat räkningar.


Jag försöker också få med mig någon stackare på hockey på lördag. Ingen verkar dock nappa på min underbara idé. Hockey och en öl på det, vem kan motstå något sådant? Dessutom är det ju Frölunda - Timrå, och dessutom får man ju chansen att gå med mig ;D

Imorgon är det skola. Klinik hela dagen. Can't wait (läses med ironi).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag hinner ju inte ner!! ;)

Det gäller ju att planera i god tid när det gäller mig. December låter rimligt tycker jag :P

2009-09-22 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0