Kaffe & Plugg

Jaa, jag sitter här med mitt kaffe och mina kära anteckningar. Jag har inget sällskap. Det regnar ute. Men jag mår fasen bra!

Om cirka en timme har jag tänkt mig att jag ska börja göra mig i ordning för att träffa Carolina. Fika på Starcup är på tapeten. Jag har sovit - för första gången på 2 veckor - en hel natt utan att vakna av något. Riktigt skönt. Då kanske jag kan fungera som människa idag.

Det vankas ju som sagt party ikväll. Med det här vädret och min allmänna opeppvecka, så känns det fortfarande inte helt nice. Men jag tror att jag ska bege mig dit i alla fall. Med tanke på att det är många av töserna i klassen som ska dit (för en gångs skull kan alla :) ) så ser jag fram emot det. Att parta med dessa damer är såå nice!

Såå. Jag har bestämt mig. Jag kommer åka till systemet och inhandla en flaska rött och två strongbow. Här ska festas! Bara det svåraste kvar... Vad ska man ha på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0