Höst!

Idag är det Underbara Höst! Fy vilket underbart väder, jag älskar det!

Jag gick upp ganska sent idag för att vara jag nuförtiden. Men jag kom ju i och för sig hem "sent" igår efter Carolinas och min filmkväll. (såg en Shopaholics bekännelser - den får ett OK.) Var hemma kring 1 efter att ha åkt tillsammans med alla fyllon (nej, inte fyllon, men alla som hade varit ute och festat och druckit och är allmänt odrägliga. Jag vet nog ingenting äckligare än att kliva på en spårvagn/buss, där man måste se sig noga efter så det inte finns spya där man skall sätta sig, och hela vagnen/bussen bara stinker av spritångor! Man blir rentav äcklad när man själv inte har druckit!). Jag gick i alla fall ut på en långpromenad. Gick en ny väg idag, det är så skönt att bara byta ibland. Det var i alla fall heeelt underbart. Så gott väder! I Like It. Om jag inte hade behövt sitta med Oral Medicin (ni vet den CD:n vi fick...) så hade jag tagit med mitt lilla (eller stora för den som hellre vill se det på det sättet...) arsle och placerat det på en bänk i solen med en bok. Jag hade älskat det, men icke.

Jag känner mig lonely. Empty. Jag vet inte varför, jag bara gör det. Även när jag har sällskap så känner jag mig helt empty. What's wrong? Jag hade velat gå en underbar skogspromenad idag med någon närstående. Mamma. Pappa. Bror. Någon annan. Bara varit. Bara njutit av hösten. Den här tills nu väldigt underbara hösten. Jag måste sätta kamerabatteriet på laddning så jag kan fånga denna underbara känslan på bild. Jag skulle vilja ha en bättre kamera. Hade jag inte behövt köpa mig en ny dator hade det nog blivit min nya investering för i höst.

Jag förbereder mig på en ensam kväll framför antingen TVn eller Oral Medicin. Har ännu bara massa myskläder på mig, är osminkad och väldigt trött. Kanske för att jag snoozade i tre timmar innan.

Vilket babbel...

Jag måste slå ett slag för Europe - New love in town. Den går på repeat för fullt för tillfället. Jag älskar den! Så dyster, fin, vacker, jag tror den har allt. Det är min nya kärlek i alla fall! Det är nog en riktig höstlåt!
Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0