Fantastiskt!

Fantastiskt är ett ord som kan beskriva väldigt mycket just nu.

Det var verkligen ett helt fantastiskt väder ute i lördags. Det kändes snudd på som sommar igen. Fantastiska tanke. Efter en dag med Oral Medicin, traskade jag ut i sandaler, heltäckande leggings och min nyinhandlade höstgröna, stickade tunika, och bar jackan om armen. Helt fantastiskt underbart skönt!

Jag traskade i alla fall ut. Till bussen. Åkte in till staden för att byta till vagnen. Tajming hade jag också - ibland är livet bara föör fantastiskt bra. Kortedala torg var mitt stopp. Lunkade ned för backen och bort mot 41:an.

Then again, heelt fantastiskt! :) En riktigt lovely kväll. Med ord som värmde mitt inre något grymt!

Söndagen var minst sagt lika fantastisk. A corpse bride har även satt sig på min "har-sett"-lista. Oerhört gullig film - och musiken skall vi inte tala om! Love it!

Maten var fantastisk! Dina ord, blickar, ditt leende. Gosh.

SEGA-spel som Sonic, Flicky och en rad andra spel har nog aldrig varit så roliga.

En promenad i höstmörkret med väldigt uppfriskande, klar luft. Till spårvagnshållplatsen. En hållplatskur har nog aldrig varit så mysig innan.

Ditt sms.

Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vem har du träffat? Det låter så mysigt :D

2009-10-05 @ 10:36:40
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0