Duktig var ordet!

Good work Ida!

Idag har jag:
¤ Börjat dagen med att glömma lunchen hemma
¤ Varit i skolan och plågat mig igenom 2 föreläsningar
¤ Ätit god gulaschsoppa från Soppkoppen för 40:-
¤ Inhandlat en vinflaska som inte ens öppnad
¤ Städat en väldans massa
¤ Tvättat upp all tvätt
¤ Diskat
¤ Druckit 3 koppar kaffe
¤ Dammsugit
¤ Dammtorkat
¤ Traskat ut på en promenad
¤ Satt upp min gardinstång i badrummet
¤ PLUGGAT

Jag tycker verkligen att jag varit riktigt, riktigt duktig! En stor applåd till mig!

Trots att jag sa att jag inte skulle varken hinna eller orka plugga ikväll, så har jag faktiskt gjort det ändå. Jag slog på en panna kaffe, och satte mig efter en dusch ned i lugn och ro vid datorn med en kopp kaffe, lyssnandes på IDOL, och renskrev anteckningar. Vadå plugga säger ni? Men det är en stor del i mitt pluggande.

Viktig info till alla Timrå-bor: Den 16 oktober kommer jag hem! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0