Återkommer imorgon

Här sitter jag nyduschad, återigen med en handduk invirad kring huvudet. Har tagit på mig mina tjocksockar som mormor har stickat åt mig, och har Oral B-t-shirten på mig. Jag tänker vifta med min vita flagga nu...

0%-x------------------100% Energi.

Inte ens kaffe utan mjölk hjälpte idag. Har försökt mig på lite Oral Medicin, men det går inte när man är såhär trött. Det spelar ingen roll om jag så läser samma mening tio gånger, så går det fortfarande bara in genom ena örat och ut genom det andra. Jag tänker därför tacka för mig, och krypa ned till kojs. Ibland får man. Det känns surt att jag knappt fått pluggat något alls idag. Å andra sidan har jag lagat mat för några dagar framöver, diskat, fixat matlåda, fixat kaffe till imorgon och åtminstone försökt mig på att plugga... Lite... Känner hellre att jag går och lägger mig nu och är pigg och alert imorgon så jag får dubbelt så mycket gjort imorgon, än att jag sitter uppe ikväll och plågar mig och är lika trött imorgon. Logiskt? Jomenvisst.



Så sant så, men om inte ens kaffe hjälper, vad ska då hjälpa?
GodNatt!

P.S. Me like u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0